De senaste passen

Det går riktigt bra just nu. Förkylningen är så gott som borta och det känns som om kroppen verkligen svarar - när det gäller kondition. Vikten syns det inget på ännu...
Underlaget är inte optimalt men så länge jag håller mej till cykelvägarna här omkring så funkar det ganska bra. I Danmark var jag tvungen att springa på vägen. Nu var det inte så mycket trafik men det blir ett störningsmoment.
Inga skador. Foten gör lite småont ibland men jag känner inte att det är problem. Höger lårbaksida (eller vad det kallas) känns också bättre. Det är fortfarande stelt i hälarna där hälsenorna fäster men det är inget jag lider av i löpnigen - bara mellan passen.
En utmaning nu är, som alltid, schemat men det går lite bättre nu när jag är föräldraledig. Jag kan tyvärr inte ta med F i löpvagnen. Underlaget är alltför ojämt och det skulle bli obekvämt för henne att studsa omkring.
På det hela funkar det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0